Blog

Bedrijfsuitjes vaker ingezet als kick-off

De trend voor bedrijfsuitjes is erg veranderd anno 2015. Wellicht mede door de WKR regels worden de “bedrijfsuitjes” meer en meer vervangen voor “kick-off” meetings als start voor een nieuw project of een ander helder doel. Dus niet meer “omdat we het altijd zo doen” maar met een uitgedacht doel en verwacht resultaat.

Zeker dat laatste is erg interessant. Een resultaat behalen bij een bedrijfsuitje? Ja, lol hebben samen natuurlijk. Maar dat is niet meer genoeg. Wat denk je van een gezamenlijk inzicht creeeren, samen doelen stellen, ideeen creeeren en meer. Tastbaar resultaat aan het einde van het programma is het credo.

Nu zaten we bij de TVworkshop.nl al redelijk in het “teambuilding” hoekje maar door de vele lipdubs die we doen voor bedrijven ook nog steeds veel in de traditionele bedrijfsuitjes. Voor is dit alleen maar extra uitdaging want voor ons het verwerken van film in een uitdagend programma alleen maar leuk. De resultaten worden er beter van!