Reviews

Op een bijeenkomst van onze afdeling (ongeveer 80 medewerkers) heeft TV workshop de workshop commercial maken verzorgd. Onder de deskundige en inspirerende leiding van regisseurs van de TV workshop hebben onze medewerkers zes commercials gemaakt. Het maken bracht heel veel positieve energie en zette de mensen zowel letterlijk als figuurlijk echt in beweging. Het was een groot succes. De “Oscar”-uitreiking maakte het feest helemaal compleet. Zeker een aanrader voor organisaties die een inspirerende workshop willen, die het nuttige met het leuke uitstekend combineert. Ook de hele intake en afronding na de workshop verliep perfect.

Levent Aykul | Hoofd Accounting House UWV

Marleen komt 100% na wat ze belooft. In ons kennismakingsgesprek gaf het al zeer veel vertrouwen dat ze aangaf zelf mee te draaien in de workshops, waardoor ze alle vragen uit eerste hand kon beantwoorden. We wisten niet zeker of deze formule aan zou slaan in ons wetenschappelijk instituut, maar niets bleek minder waar. Dankzij het enthousiasme, professionaliteit en goede selectie van regisseurs hebben we een personeelsdag boven verwachting gehad; hij staat in de top 3 van de afgelopen 14 bedrijfsuitjes. Absolute aanrader dus!

Jan van Schaijk | SRON Netherlands Institute for Space Research

Het was een zeer geslaagde middag. Fantastische team building, maar er was zeker ook heel veel plezier bij het uitdenken en de opnames. Het TVworkshop team heeft hier enorm aan bijgedragen met goede tips en zeker bij de uitvoering. Iedereen heeft genoten van het resultaat en er is nog lang over gesproken in de avond. Absoluut een aanbeveling voor andere bedrijven. Nogmaals hartelijk dank voor een fantastisch event.

Johan Scholten | Managing Director Benelux IMCD

Als teamuitje kozen wij voor de workshop soap maken. We startten met een vaag onderwerp, maar TVworkshop heeft ervoor gezorgd dat we een pracht scenario hebben geschreven. Het eindresultaat overtrof de verwachtingen. Voor ons team was dit de beste teambuilding ooit. We hebben elkaar beter leren kennen en vooral veel samen gelachen. Dit zal niet onze laatste film zijn.

Marleen Greuel | HEEMwonen

Als onderdeel van onze MT-dagen waarin ons leiderschap centraal stond hebben we op de tweede dag een tv-commercial opgenomen. Een bijzonder leuke toevoeging op het programma. De uitkomst van de eerste dag hebben we zo direct kunnen verwerken in de tv-commercial. Leuk om te zien dat je in korte tijd toch iets kunt neerzetten wat zo de kern raakt.

Marleen heeft ons gedurende de ochtend goed en strak begeleid, waardoor we ook echt een resultaat hadden waar we trots op zijn.

Liesbeth Groot | De Hoenderloo Groep

Maak een commercial met als thema Benelux. Dat was de opdracht die wij onze collega’s meegaven toen ze aan de workshop begonnen.

De Belgische en Nederlandse vestigingen van Festo vormen sinds kort een Benelux organisatie en dit was de eerste keer dat de twee Sales afdelingen samen kwamen. Het doel was elkaar op leuke manier beter leren kennen en vooral lol hebben met elkaar.

Onder professionele begeleiding van zes regisseurs gingen zes teams aan de slag. Brainstormen, een script maken, rollen verdelen en vervolgens zelf de commercial maken. Wat hebben we gelachen met z’n allen! Beide doelen zijn ruimschoots gehaald. Het eindresultaat is uiteindelijk erg leuk geworden. Professioneel gemonteerd, special effects toegevoegd en een muziekje eronder. We hebben een fantastische middag gehad!

Aarti Harhangi | Festo

Contact
[contact-form-7 404 "Not Found"]