Blog

Time Management

Merk je dat je werknemers het lastig vinden om met deadlines om te gaan? Is het vaak een chaos op kantoor en zijn veel mensen gestrest? Dan is het tijd om aan time management te gaan denken!

Stress op de zaak is natuurlijk nooit goed. Het heeft een slechte invloed op de werkprestaties en de klanten zullen dit ook merken. Ook onderling tussen werknemers zal de sfeer er niet beter op worden. Structuur is een belangrijke factor in een goedlopend bedrijf. Het is niet gek dat veel werkgevers na een aantal jaren niet meer weten hoe ze de structuur moeten terugbrengen. Ook is het voor werknemers lastig om te bepalen hoe er met grote hoeveelheden werk omgegaan moet worden.
Tijdens onze workshops zullen wij hier advies in geven en werkgevers en -nemers zo goed mogelijk begeleiden door middel van een creatieve bezigheid. Hier alvast een aantal tips, wil je meer weten over de time management workshops neem dan contact met ons op.

1. Verdeel een grote hoeveelheid werk in kleinere behapbare stukken
2. Maak een planning en hang die op een zichtbare plek op. Dit geeft je houvast.
3. Leer ook nee te zeggen, het is normaal dat je niet alles aankan. Stel voor jezelf een maximum aan taken.
4. Leg je telefoon aan de kant, dit kan enorm afleiden en remt je werksnelheid af.
5. Vraag hulp als het nodig is. Collega’s willen je vast en zeker helpen als ze zien dat je ondergedompeld bent in het werk.